Welk probleem kunnen wij voor u oplossen ?

U heeft problemen met uw werkplek, server of internetverbinding. Bel of mail ons, wij helpen u snel!

U heeft problemen met uw zakelijke werkplek of apparaat?

U heeft problemen met uw zakelijke werkplek of apparaat?

Quaere gaat u helpen met het oplossen van de problemen op uw zakelijke PC of Tablet. Hoe? U kunt onze support afdeling een e-mail sturen (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) met daarin een korte omschrijving van de problemen die u ondervindt. Uw bedrijfsnaam, uw eigen naam en telefoonnummer zijn ook van belang zodat we snel contact met u kunnen opnemen. Uiteraard is het verstandig voordat u ons mailt de computer een keer uit te schakelen. Wij zullen er alles aan doen binnen 30 minuten te reageren en voor u met een oplossing te komen.

Stappenplan

Uw server doet het niet meer?

Uw server doet het niet meer?

U heeft problemen met uw server of netwerk. Uw medewerkers kunnen niet werken en uw klanten wachten op antwoorden. Quaere gaat u helpen de server en/of netwerkproblemen op te lossen. Wij hebben ervaren engineers die dagelijks vele klanten helpen met hun ICT. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, kunt u het beste bellen met de support afdeling. Samen met u doen we telefonisch een quick scan om te achterhalen wat de problemen veroorzaakt en zullen u via de mail een prijsopgave sturen voor het verhelpen van de storing. Vervolgens zullen wij via remote support uw storing trachten op te lossen. Pas als het niet anders kan komen we naar uw locatie om ter plekke de noodzakelijke werkzaamheden uit te voeren.

Stappenplan

Uw internetverbinding is uitgevallen?

Uw internetverbinding is uitgevallen?

U ontvangt geen e-mail meer, het internet werkt niet meer? Geen Internet betekent: geen interne- en externe-communicatie, geen klanten die geholpen kunnen worden, geen facturen sturen en als het te lang duurt: “out-of-business!”

Quaere gaat u helpen met het herstellen van uw internetverbinding. De eerste check kunt u zelf al doen, is de laatste factuur betaald aan uw internetprovider? Helaas komt het vaak voor, dat internetproviders u afsluiten bij een betalingsachterstand. Zit het probleem volgens de provider niet bij hen, dan is het tijd om Quaere in te schakelen. Wij zullen er alles aan doen binnen 30 minuten te reageren en voor u met een oplossing te komen. We trachten de storing op afstand op te lossen maar ingeval van defecte hardware komen we naar uw locatie met een nieuw internetmodem of router. In het geval van een kabelbreuk of langdurige storing kunnen wij u helpen met een tijdelijke GSM oplossing.

Stappenplan